Cicle de sortides en commemoració del centenari del XIV Congrés Geològic Internacional a Catalunya

Catalunya commemorarà el juny de 2026 el centenari del XIV Congrés Geològic Internacional, celebrat a Espanya l’any 1926, amb un cicle d’excursions científiques i divulgatives impulsat pel Centre per a la Sostenibilitat Territorial (CST), conjuntament amb entitats i col·lectius vinculats a la geologia i al patrimoni natural com COLGEOCAT, GEONAT, Lithos, el Taller de Geologia, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) i Eureka SGN, així com amb la col·laboració d’EspaiGea i el suport de la Diputació de Girona.

El cicle d’activitats del centenari vol recuperar aquest llegat científic i divulgatiu i reivindicar el paper que va tenir Catalunya en una de les grans trobades internacionals de la geologia del segle XX.

Us adjunto els dos flyer amb tota la informació:

Documents adjunts Cicle de sortides en commemoració del centenari del XIV Congrés Geològic Internacional a Catalunya:
Publicat el 26 de maig del 2026