L’Associació Catalana d’Amics de l’Aigua organitza el III Congrés de l’Aigua a Catalunya, sota el lema “Evolució dels usos: reutilització, economia circular i noves tecnologies“.
El Comitè Científic Tècnic, vista la situació actual de la disponibilitat de recursos hídrics a Catalunya i les seves perspectives de futur, donarà protagonisme a aquests tres eixos claus, estructurant el programa en 4 sessions temàtiques.
Aquest Congrés està obert a la participació activa del màxim nombre d’agents involucrats en la planificació, ordenació i gestió dels serveis relacionats amb el cicle integral de l’aigua, des de les Administracions Públiques amb competències en la matèria, fins als gestors públics o privats, els professionals de les diferents qualificacions que hi actuen i, en general, tots aquells ciutadans interessats i preocupats per la millora de l’eficiència quantitativa i qualitativa de l’aigua que consumeixen.
El Congrés es constitueix com el marc idoni per debatre, des d’un punt de vista obert i plural, sobre els problemes actuals, i definir els reptes a assolir en la gestió més eficient d’aquest recurs, analitzant i valorant les solucions de futur necessàries.
Tota la informació detallada a la web del Congrés.