EXPOMINER, el Saló Internacional dels minerals, fòssils i joieria, obre novament les seves portes el proper mes de novembre.
En la seva 34ª Edició, el Saló EXPOMINER reuneix, del 9 a l’11 de novembre, al Palau 1 del recinte de Montjuic de Fira Barcelona, a col·leccionistes, professionals del sector, aficionats i estudiants, en un entorn ideal pels amants dels fòssils i la mineralogia.
El Saló torna a acollir l’Espai Viu la Geologia, un espai on aprendre sobre Geologia a través de diferents activitats, i estrena, com a iniciativa pionera, una zona interactiva a la Web XTEC, on professors i estudiants de 2º d’ESO podran accedir a les fitxes didàctiques del Saló.
EXPOMINER comptarà amb un ampli programa de tallers, exposicions i activitats per tots els públics.
Els col·legiats de COLGEOCAT podeu accedir gratuïtament al Saló, tot presentant el vostre carnet col·legial a l’entrada del mateix.
Tot sobre EXPOMINER al següent CLIC.
(Font/Imatge: Expominer 2012)