El 21 de gener de 2026, de 18:00 a 20:00, tindrà lloc la Jornada sobre Inundabilitat: Anàlisi i Debat a la Sala d’Actes del COACB, (c. Casp 130)
La jornada s’iniciarà amb la ponència “Els efectes de les riuades del 2018, 2021, 2023 i 2025 als barrancs del municipi d’Alcanar”, a càrrec del Prof. Dr. Jaume Calvet, catedràtic del Departament de Dinàmica de la Terra i de l’Oceà de la Universitat de Barcelona i membre de la Taula Tècnica dels Aiguats d’Alcanar.
Tot seguit tindrà lloc la taula rodona “Reptes i solucions davant el risc d’inundació”, amb la participació de destacats especialistes:
La sessió serà moderada pel Prof. Nué Vilaplana, director de l’Observatori del GeoRisc del Col·legi de Geòlegs i Geòlogues de Catalunya i professor honorífic de la Universitat de Barcelona.
L’objectiu de la jornada és analitzar els factors que condicionen la inundabilitat i debatre estratègies per a la gestió del risc en un context de canvi climàtic.
Les inscripcions es fan a través d’aquest enllaç: Evento: 20260001