16, 17 i 18 de juny.
La Facultat de Geologia de la UB ha organitzat novament lactivitat VIU LA GEOLOGIA, adreçada als estudiants de ciències de 4art dESO i de Batxillerat, amb inquietuds per la muntanya i la natura, per donar-los a conèixer la feina del Geòleg i de lEnginyer Geòleg i traslladar-los a l’entorn on simparteixen els estudis que porten a poder desenvolupar ambdues professions.
Amb aquesta activitat, els estudiants han pogut treballar l’equip de recerca en geologia marina; utilitzar aparells de geofísica per conèixer el subsòl sense foradar-lo i obtenir dades que després han interpretat amb els ordinadors a la Facultat; treballar amb minerals, roques i fòssils als laboratoris de la Universitat; i aprofitar la sortida pel Tibidado.
Enguany, COLGEOCAT ha participat amb una xerrada a càrrec del nostre company i membre del Consell de Govern Lluís Fructuoso, sobre les sortides professionals dels llicenciats en Geologia un cop finalitzats els estudis.
(Font/Imatge: Facultat Geologia UB)