El Col·legi de Geòlegs i Geòlogues de Catalunya ha participat en l’acte de celebració dels 20 anys de l’Observatori del Paisatge de Catalunya, celebrat el 27 de juny a Olot.
Durant l’acte, la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, va destacar el paper clau de l’Observatori com a espai de trobada entre administració, món acadèmic i societat civil, així com la seva capacitat per generar coneixement i impulsar polítiques públiques transformadores.
Es va posar en valor la feina de l’Observatori com a espai de referència en la protecció i gestió del paisatge a Catalunya, i es van destacar els reptes de futur en un context de canvi climàtic i transformació del territori.
Inserim a continuació un vídeo resum de l’acte:
Acte 20 anys de l’Observatori del Paisatge i Llei del Paisatge – YouTube